آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس پیام رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت آغاز‌به‌کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم
سرخط خبرها

شهادت ۲۵ نفر در بمباران ۳ منزل مسکونی در مرکز نوار غزه

  • کد خبر: ۲۱۳۳۷۵
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
شهادت ۲۵ نفر در بمباران ۳ منزل مسکونی در مرکز نوار غزه
در بمباران ۳ منزل مسکونی در مرکز نوار غزه، ۲۵ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رژیم غاصب پنجشنبه شب، ۳ منزل مسکونی در منطقه دیرالبلح در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

به گزارش المیادین، در این حمله هوایی تاکنون ۲۵ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و چندین نفر هم مفقود شده‌اند.

در همین رابطه، خبرنگار الجزیره گزارش داد جنگنده‌های صهیونیستی خانه‌های فلسطینیان را در مرکز نوار غزه بمباران کردند که طی آن ۲۵ نفر به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند. بخش عمده شهدا زن و کودک هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز تا این لحظه همچنین ۹ بلوک مسکونی را در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه بمب‌گذاری و منفجر کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب همچنین بیمارستان ناصر در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف حمله قرار داد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی مجددا به بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه یورش برده است.

وزارتخانه یادش ده تأکید کرد که نیرو‌های اسرائیلی با ۴ نفربر رزهی به این بیمارستان یورش بردند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز پنجشنبه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۹ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات ۹۷ نفر شهید و ۱۳۲ نفر هم زخمی شدند.

با شهادت این افراد، شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۲۹۴۱۰ نفر و شمار مجروحان هم به ۶۹۴۶۵ نفر افزایش یافته است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->